Нови визуелни идентитет представљен на EXIT фестивалу

Објављено у категорији: Вести

Прве вечери овогодишњег EXIT фестивала, на State of Exit Zone, са симболичним почетком у 20.21 час, одржана је промоција новог визуелног идентитета пројекта „Нови Сад 2021“, са којим се град Нови Сад кандидује за Европску престоницу културе 2021. године.

Према подацима организатора EXIT-а, у рекордној посети првог дана Фестивала, 44.000 посетилаца имало је прилику да види нови визуелни идентитет. Пројектори широм Петроварадинске тврђаве током целе ноћи емитовали су анимацију са новим логотипом кандидатуре Новог Сада за Европску престоницу културе. Представљен и у српској ћириличној као и у латиничној верзији на енглеском језику, нови логотип је био читљив посетиоцима из 60 земаља света колико их се ове године окупило у Новом Саду на једном од најбољих европских музичких фестивала.

 

IMG_6300 (1)

 

Промоција новог визуелног идентитета пројекта „Нови Сад 2021“ имала је и занимљиве, партиципативне активности у којима су учествовали посетиоци Фестивала. Док су једни од коцки са словима из логотипа стварали појмове који их асоцирају на пројекат Град Нови Сад Европска престоница културе 2021. године, други су учествовали у „игри“ у којој су „проживели своју будућност“. Размењујући „искуства“, посетиоцима је речено где ће бити 2021. године, а они су износили своје жеље и визије како ће Нови Сад изгледати 2021. године.

 

IMG_6286

 

Промоција активности за посетиоце Фестивала на штанду пројекта „Нови Сад 2021“, у State of Exit Zone, као и промоција новог визуелног идентитета пројекта, наставиће се сваке вечери EXIT-а, почињаће, симболично, у 20 часова и 21 минут.
Тим који ради на кандидатури Новог Сада за Европску престоницу културе припрема и нове промотивне активности које ће презентовати већ по завршетку EXIT-а, од 13. до 21. јула.

Оставите одговор