Fondacija „Novi Sad 2021“ na Regionalnoj konferenciji o održivom turizmu, preduzetništvu i lokalnom ekonomskom razvoju

Objavljeno u kategoriji: Vesti

Direktor Fondacije „Novi Sad 2021“ Nemanja Milenković uzeo je uzeo je učešće u panelu „Promocija i brendiranje turističkih proizvoda“ na drugom danu Regionalne konferencije, u organizaciji EIAT platforme i Centra za istraživanja i studije turizma.

 

Ističući povezanost sektora kulture i turizma, direktor Fondacije „Novi Sad 2021“ Nemanja Milenković, naglasio je izuzetnu važnost kulture u brendiranju odredišta, i da se Novi Sad upravo na ovaj način visoko pozicionirao u regionu. „Naše manifestacije su posećenije iz godine u godinu, broj noćenja je sve veći, a najnovija istraživanja govore da su glavne asocijacije za Novi Sad, kao turističku destinaciju, upravo produkti i akteri kulturno-kreativnih industrija. Pored toga, kulturna baština i istorijsko nasleđe i običaji našeg naroda, koriste promociji destinacije i pojedinačnih projekata u turizmu i kulturi“, rekao je Milenković.
Na konferenciji se moglo čuti dosta primera dobre prakse o iskorišćavanju kulturnih potencijala za turizam, ali i o unapređenju poslovnih modela u cilju povećanja konkurentnosti destinacija. Učesnici i gosti razgovarali su i na temu izgradnje publike i pomoći koju društvene mreže mogu pružiti brendovima za rast i interakciju sa ciljnom publikom.
Projektom Evropske prestonice kulture, repozicioniranje Novog Sada i Srbije na kulturnoj mapi Evrope i sveta neće doprineti samo sektoru kulture, već i izgradnji i iskorišćavanju turističkih potencijala, te ukupnom ekonomskom razvoju zemlje.

 

Ostavite odgovor